With I2C the SSD1306 does not support more than 100KHz. With the overhead (ACK), there might be some 90KHz for the pure bitrate. The display has 128x64 pixel, which are 8192 pixel. So you will get about 11 frames pre second maximum.
I2C je znacne omezeni rychlosti. Dalsi omezeni rychlosti je, pokud prekreslujes celou obrazovku, ackoli bys treba nemusel - pokud se ti povede srazit prekreslovanou plochu na 1/10, tak presouvas jen 1/10 dat a muze to byt vyrazne rychlejsi.
Dal ta data musis nejak generovat - a protoze neexistuje HW podpora pro vyrendrovani fontu, nebo cary, tak ti to zere dalsi vykon NAVIC.
Pokud se oprostis od Arduino abstrakce nad I2C, tak muze cast prace na prenosu delat HW a pritom ti muze bezet i nejaky tvuj SW, takze bys (aspon trochu) delal dve veci naraz = vyhoda z hlediska casu, slozitejsi SW (hlavne potreba vic znalosti)
Pokud se ti to nikde nekrizi, tak muzes ty cary nakreslit nezavisle na fontu a na obrazovce "zapomenout" staticke udaje tam taky vyrendrovat jednou ("Teplota", "Tlak" a tak) a prekreslovat jen ty oblasti s menicimi se cisly (pricemz jeste muzes detekovat, zda se ty cifry meni - a tim radove snizit velikost prenosu a canu vyrazne slozitejsiho programu (zejmena kvuli tomu, ze "bude vedet" spoustu veci navic - zejmena co delat nemusi - coz tam ale musis dodat ty, nikoli knihovna) dobre by bylo si nejak ten program profilovat, kolik casu ti tam co zabere a optimalizovat ty nejvetsi zrouty casu.
Ale nejspis to bude chtit analyzu toho, co vlastne dela - obecna knihovna ma tendenci prekreslovat celou obrazovku, nebo si celou obrazovku drzet v pameti a prekreslovat zmeny (coz znamena pred kazdym kreslenim projit celou obrazovku) - dobrou organizaci programu muzes dojit k tomu, ze prekraslujes jen mala okna a to jen kdyz se zmenila (je rychlejsi porovnat tlak predtim a potom, nez porovnat vyrendrovana cisla pro tlak predtim a potom, nez porovnat celou obrazovku nez prenest celou obrazovku - a jeste rychlejsi muze byt porovnat cifry v tom tlaku a prekreslovat treba jen jednotky, pokud se desitky nemeni).
Jenze to uz je hodne prace programatora a znalosti toho, co presne delas