Výběr barvy

Uživatelský avatar
gilhad
Příspěvky: 786
Registrován: 07 bře 2018, 11:22
Reputation: 0

Re: Výběr barvy

Příspěvek od gilhad » 28 bře 2018, 23:44

Ted si jeste povsimni, ze ty funkce jsou prakticky stejne a daji se nahradit funkci jedinou, rozdil bude jen jake parametry ji das :)

Cuore
Příspěvky: 8
Registrován: 24 bře 2018, 19:26
Reputation: 0

Re: Výběr barvy

Příspěvek od Cuore » 29 bře 2018, 12:28

JJ vidím to, jen jsem chtěl jako první zfunkčnit jednotlivé diferenční menu, než tam zakomponuji podmínky pro vyvolání/zakázaní těch drobných rozdílností. Ale zatím jsem se nepřenesl přes ty barvy. Chci docílit zadání

Kód: Vybrat vše

  else if (mode == 141) { ZobrazMenu("Nastav Barvu", EEPROM.read(3), barvy, barva, 1, "OK", 2, 3, 8, 10, 13, 15, 0, 4); }

ale tady se nedaří

Kód: Vybrat vše

void   ZobrazMenu(char *nazev, byte hodnota0, char hodnota3[], byte hodnota1, byte nav1, char *nav2, byte nav3, byte nav4, byte poz0, byte poz1, byte poz2, byte poz3, byte poz4,  byte poz5) 
      {
if (displayUpdate) 
       {  
      displayUpdate = false;
      LCD.clear();                                                      // vycistime displej
      LCD.setCursor (0, 0);                                        // nastavime pozici kurzoru na 1 misto 1 radku
      LCD.print(nazev);                                            // zobrazime text pro zobrazeni hodnoty
      LCD.setCursor (poz0, 1);                                     // nastavime pozici kurzoru na 9 misto 2 radku
      LCD.write((uint8_t)nav1);                                    // zobrazime text pro zobrazeni hodnoty
      LCD.setCursor(poz1, 1);
      LCD.print(nav2);
      LCD.setCursor(poz2, 1);
      LCD.write((uint8_t)nav3);                                    // zobrazime text pro zobrazeni hodnoty
      LCD.setCursor(poz3, 1);
      LCD.write((uint8_t)nav4);                                    // zobrazime text pro zobrazeni hodnoty
                                                                   // tyto dva radky zajisti zobrazeni hodnot pri opakovanem stisknuti vyber
      LCD.setCursor (poz4, 1);                                     // nastavime pozici kurzoru na 1 misto 2 radku
      LCD.print(hodnota3[hodnota0]);                                  // zobrazime text pro zobrazeni hodnoty
       }
      LCD.setCursor (poz5, 1);                                     // nastavime pozici kurzoru na 1 misto 2 radku
      LCD.print(hodnota3[hodnota1]); 
      } 
buď neprujde kompilace, nebo tu vypisuje na displeji nesmysl.

Uživatelský avatar
gilhad
Příspěvky: 786
Registrován: 07 bře 2018, 11:22
Reputation: 0

Re: Výběr barvy

Příspěvek od gilhad » 29 bře 2018, 18:28

barvy jsou

Kód: Vybrat vše

char barvy[][10]
jestli se nepletu, takze hodnota3 by taky mela byt

Kód: Vybrat vše

char hodnota3[][10]
a nebo to predavat jako ukazatel na const char * (pro ten print) a pri volani uz pouzit to indexovani ...

(promin, sel jsem spat ve 3, vstaval v 5, jel prez pul republiky jezdit na autodrom a vratil se az ted - dokud se nevyspim, tak uz mi to nemysli)

Cuore
Příspěvky: 8
Registrován: 24 bře 2018, 19:26
Reputation: 0

Re: Výběr barvy

Příspěvek od Cuore » 30 bře 2018, 20:12

V pohodě, já měl taky na rychlo dát dohromady jeden notebook, takže jsem se k tomu dostal až teď. A trefa do černého, už se barvy pěkně přepínají ;)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů