Výroba PCB

pavel1tu
Příspěvky: 919
Registrován: 26 říj 2017, 08:28
Reputation: 1
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba PCB

Příspěvek od pavel1tu » 16 led 2019, 22:51

SUPER, už mi také jede, těším se ...

A mohu mít dotaz, má angličtina nepostačuje ...

Na https://jlcpcb.com/capabilities/Capabilities mají podmínky co musí člověk dodržet,
jak je to s tím Min. Edge Rails - 3mm

Já zapoměl na tu první verzi dát "pojistku" na tišťák, a právě ty 3mm nahoře a dole by mi pomohly abych se vešel do těch 10cm

děkuji
UNO, NANO, Mikro, PRO mini, DUE
http://pavel1tu.8u.cz/

8BB76E1
Příspěvky: 42
Registrován: 11 lis 2018, 12:01
Reputation: 0
Bydliště: 大阪府

Re: Výroba PCB

Příspěvek od 8BB76E1 » 17 led 2019, 00:19

pavel1tu píše:
16 led 2019, 22:51
A mohu mít dotaz, má angličtina nepostačuje ...

Na https://jlcpcb.com/capabilities/Capabilities mají podmínky co musí člověk dodržet,
jak je to s tím Min. Edge Rails - 3mm
edge rails jsou jen pro panelizaci, a nejsou součástí návrhu samotného pbc.. tzn. jen u případů, kdy chcete dodat x pcb pohromadě na jedné desce, například takto: https://jlcpcb.com/uploadfiles/image/20 ... 020334.png (a je to kvůli strojovému osazování, pokud si to člověk bude pájet doma ručně, tak to asi nemá moc smysl)

edit:
co musíte dodržet u návrhu je: Trace to Outline ≥0.2mm, nebo Trace to V-cut line ≥0.4mm

pavel1tu
Příspěvky: 919
Registrován: 26 říj 2017, 08:28
Reputation: 1
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba PCB

Příspěvek od pavel1tu » 17 led 2019, 06:34

8BB76E1 píše:
17 led 2019, 00:19
edge rails jsou jen pro panelizaci, a nejsou součástí návrhu samotného pbc.. tzn. jen u případů, kdy chcete dodat x pcb pohromadě na jedné desce, například takto: https://jlcpcb.com/uploadfiles/image/20 ... 020334.png (a je to kvůli strojovému osazování, pokud si to člověk bude pájet doma ručně, tak to asi nemá moc smysl)

edit:
co musíte dodržet u návrhu je: Trace to Outline ≥0.2mm, nebo Trace to V-cut line ≥0.4mm
OK, děkuji
UNO, NANO, Mikro, PRO mini, DUE
http://pavel1tu.8u.cz/

Uživatelský avatar
SkullKeep
Příspěvky: 214
Registrován: 23 srp 2017, 18:51
Reputation: 0
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba PCB

Příspěvek od SkullKeep » 19 led 2019, 17:41

Takto dopadlo ruční osazování SMD LED diod.(Celkem jich je 64)
IMG_20190119_173723.jpg
přesýpací hodiny
:twisted: :?: :arrow: :geek:

petan
Příspěvky: 354
Registrován: 23 črc 2017, 10:19
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba PCB

Příspěvek od petan » 20 led 2019, 15:20

Vypadá to docela dobře. Cesty jsou silnější, než na tom obrázku na začátku.
Pak ukaž, jak to funguje ;)

pavel1tu
Příspěvky: 919
Registrován: 26 říj 2017, 08:28
Reputation: 1
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba PCB

Příspěvek od pavel1tu » 21 led 2019, 17:15

Tak moje první čínské PCB

Jsem nadšen kvalitou, prokovy, 2 vrstvy, popsk, vrtání. V ČR malé série dělají jen 1 vrstvu a za tu cenu tak 3 ks.
UNO, NANO, Mikro, PRO mini, DUE
http://pavel1tu.8u.cz/

Uživatelský avatar
SkullKeep
Příspěvky: 214
Registrován: 23 srp 2017, 18:51
Reputation: 0
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba PCB

Příspěvek od SkullKeep » 21 led 2019, 18:21

pavel1tu píše:
21 led 2019, 17:15
....
Jsem nadšen kvalitou, prokovy, 2 vrstvy, popsk, vrtání. V ČR malé série dělají jen 1 vrstvu a za tu cenu tak 3 ks.
JJ presně tak. Za cenu 1 desky a 1 vrstvy mám z číny 10x na ty ledky a dvouvrstvé.
petan píše:
20 led 2019, 15:20
Vypadá to docela dobře. Cesty jsou silnější, než na tom obrázku na začátku.
Pak ukaž, jak to funguje ;)
Pak zkusím něco natočit jak by to mělo vypadat.
:twisted: :?: :arrow: :geek:

8BB76E1
Příspěvky: 42
Registrován: 11 lis 2018, 12:01
Reputation: 0
Bydliště: 大阪府

Re: Výroba PCB

Příspěvek od 8BB76E1 » 15 úno 2019, 09:48

také se pochlubím zásilkou z číny: https://imgur.com/a/AKsxWl7

objednal jsem 10 kusů, a poslali 12.. ^_^ asi bylo na desce nevyužité místo, tak to udělali víckrát..

Uživatelský avatar
SkullKeep
Příspěvky: 214
Registrován: 23 srp 2017, 18:51
Reputation: 0
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba PCB

Příspěvek od SkullKeep » 11 dub 2019, 21:31

Sice jen navrh, ale nevim jak udelat ten pruchod na odlomeni desky. Ale logo graficky uz umim.
RTC_hodiny_attiny.jpg
:twisted: :?: :arrow: :geek:

8BB76E1
Příspěvky: 42
Registrován: 11 lis 2018, 12:01
Reputation: 0
Bydliště: 大阪府

Re: Výroba PCB

Příspěvek od 8BB76E1 » 12 dub 2019, 11:45

SkullKeep píše:
11 dub 2019, 21:31
..ale nevim jak udelat ten pruchod na odlomeni desky..
jak to myslíš? jako nějak to zjednodušit? stačila by třeba jen linka, nějakou rozumnou tloušťkou, tu pak konvertovat na "díru", a nechat je to vyfrézovat..

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů